Thursday 23 November 2017

Profiforex traders forum


Jeśli nie jesteś silny w handlu i nie możesz (lub nie chcesz) zarabiać na fluktuacjach kursów walutowych, ale aktywnie uczestniczysz w dyskusjach na forach i blogach lub masz własną stronę internetową (lub taką, którą planujesz stworzyć), zaoferować Ci nasz korzystny program partnerski. Jest bardzo łatwy w użyciu. Wystarczy umieścić specjalny link polecający (lub baner) na dowolnej stronie forum, bloga lub strony internetowej. Jeśli ktoś wejdzie na naszą stronę z tego linku (za miesiąc, rok lub za każdym razem), otworzy konto i zacznie handlować, otrzyma koszt jednego pipsa z każdej swojej oferty. Otrzymasz prowizję przez cały czas, gdy trader będzie z nami współpracował. I nie ma znaczenia, czy jego oferty są opłacalne, czy nie. Nie musisz też deponować środków. Proces rejestracji jest identyczny jak w przypadku handlowców, więc jest bardzo wygodny. Jeśli już jesteś naszym klientem, automatycznie stajesz się partnerem. Możesz wycofać prowizje od agentów lub handlować z nimi w dowolnym momencie. Otrzymasz materiały promocyjne (banery, link polecający, itp.) W swoim regionie partnerskim. Oferujemy najlepsze warunki handlowe i możesz być pewien, że Twoje polecenie zostanie z nami przez lata. Pamiętaj, że otrzymasz prowizje od agentów z każdej z jego umów. Nie ma ograniczenia czasowego. IAIR Awards 2017 Doskonałość w zakresie usług walutowych Handel na rynku walutowym może przynieść potencjalne korzyści, ale istnieje również potencjalne ryzyko. Potencjalne ryzyko jest ograniczone kwotą depozytu. Musisz być świadomy ryzyka i być gotowym na zaakceptowanie ich w celu handlu na rynku walutowym. Należy pamiętać, że usługi opisane w witrynie profiforex nie są oferowane w Stanach Zjednoczonych i nie są oferowane rezydentom ani obywatelom USA. Copyright 2017-2018 ProfiforexProfiForex Recenzja Odwiedź witrynę PROFIFOREX BROKER SCAMER Posiadam z nimi konta od lipca 2018 roku, 24 lipca 2018 roku złożyłem wniosek o zwrot pieniędzy. Nie przysłali mi jeszcze moich pieniędzy. Kilka razy wysłałem wiadomość e-mail do działu finansowego bez odpowiedzi. Wysłałem e-maila do BOSS bez odpowiedzi. Dostałem nawet czat na żywo, a teraz nie reagują. Moje konto 170901. W sierpniu 9 próbowałem przelać pieniądze z konta 459923 na to konto i nie podjęto żadnych działań. Na początku. 12 Utworzyłem ich, że zaczynam ostrzegać przed oszustwami, a oni odpowiedzieli i zamknęli moje konto. Wezwali moje pieniądze, a następnie anulowali przelew. To jest aug. 17, wysyłam je e-mailem każdego dnia we wszystkich działach i czatu bez odpowiedzi. (NIE UDOSTĘPNIJ NINIEJSZEGO BROKERA, KTÓRĄ ZACHOWUJĄ PAŃSTWO PIENIĘDZY NADZIEJĘ, ŻE ZAPISZ SIĘ, SPRÓBUJCIE PAŃSTWA PIENIĄDZE). Odpowiedź od Toma Aldridgea z 19 sierpnia 2018 r .: nie ponosi odpowiedzialności za firmę039s, gdy prowadzisz z nami konto i nie zapoznajesz się z zasadami i przepisami obowiązującymi w firmie na stronie, ponieważ wiesz, że nie przyjmujemy żadnych klientów z USA na pierwszym miejscu, a firma informuje klientów z wyprzedzeniem o wszelkich zmianach w regulaminie. W pierwszym tygodniu stycznia opublikowaliśmy na naszej stronie internetowej, że nie akceptujemy już klientów ze Stanów Zjednoczonych. Rozumiemy powstałe niedogodności, ale nie możemy wziąć odpowiedzialności za klientów039 brak obserwacji zmian warunków. W przypadku sporów lub naruszeń zasad firmy zwroty są dokonywane tylko po rozstrzygnięciu sporu i po weryfikacji weryfikacji. Uwaga: zgodnie z wyciągami z konta zwrot środków został dokonany w odpowiednim czasie. Nie wiem o tym, zostanie opublikowany z jakiegoś powodu i bez wyjaśnień moje opinie na temat jedynego brokera, z jakim byłem, nigdy nie zostały opublikowane, ale spróbuję ponownie. Są teraz pełnoprawnym brokerem oszustwa, który został kupiony przez Rosjanina. firma. I problem, który ci mówią, aby wysłać do Finamce lub szefa na e-maile profiforex 60 przez 2 lata, a nie 1 odpowiedź. Spróbuj zadzwonić do nich i podać fałszywy numer podczas czatu, który mówi, że lepiej jest używać czatu. Jeśli nie chcesz tracić pieniędzy, trzymaj się od nich z daleka. Jeśli wątpisz, wejdź na tam stronę i zadzwoń pod fałszywy numer i zobacz, kto bierze. Stamtąd strona internetowa działu klienta Ogólne i pytania techniczne supportprofiforex 601 873 174 24-godzinny dział finansowy Pytania finansowe (wpłaty i wypłaty) financeprofiforex 7 rano - 4 pm. Czas londyński (pon.-pt.) Program rozwoju Działu Rozwoju (pytania dotyczące prowizji dla agentów) partnersprofiforex 601 873 174 6:00 - 17:00 Czas londyński (pon.-pt.) Dział zarządzania jakością Sugestie, skargi dotyczące pracy działów i pracowników qualityprofiforex 6:00 - 17:00 Czas londyński (pon.-pt.) Zespół zarządzający Sugestie, komentarze i skargi bossprofiforex KAŻDY METODA KONTAKTOWA JEST TAK GŁÓWNA JUŻ ZADZIWIAĆ I SPRÓBOWAĆ NIM 2017-07-07 5 gwiazdek Nadal z nimi wszystko jak dotąd dobrze idzie i rozwiązują wszystkie problemy czat na żywo. Numer telefonu nadal nie działa i mówią, że wolą go nie używać. Brak skalpowania lub transakcji poniżej 1 minuty, ale dobre rozprzestrzenianie się i wycofanie było dobre. Jest dobrym brokerem, ale nie próbuj niczego związanego ze skalpowaniem. Mówią, że 1 minuta, ale nie sądzę, że możesz uciec z 1 minutą i 2 sekundami, dźwignia jest dobra na 100, aby handlować 0.1 ze złotem 2017-05-09 Brak oceny Zostałem zatrzymany z handlu dzisiaj Handlu 1222589 GBPAUD 17:25 bar Wysoka 1.60606 SL 1.60626 Cena mówi zamknięte na 1.60626 Ale pasek nigdy nie osiągnął tak wysoko Im czeka na odpowiedź od kierownictwa Amerykańscy klienci Tak 500 Dźwignia Tak Ale czy oni są uprawnieni mam zamiar dowiedzieć się Mój aktualny pośrednik nie zaoferuje 500 dźwigni, więc eksperymentuję z tym i już tracę pieniądze, detaliczny rynek walutowy jest niebezpiecznym, podejrzanym biznesem 2017-04-27 5 gwiazdek Otworzyłem z nimi rachunek w zeszłym tygodniu, ponieważ mój obecny broker oferuje tylko 200 dźwigni, które oferują 500 Egzekucja jest powiązana z szybszym ive używanym do tej pory z moim brokerem, którego teraz używam. Zdeponowałem pieniądze dwa razy przez PayPal i dali mi 40 w bonusie na nowe konto. Wsparcie jest doskonałe przez e-mail, ale próbowałem zadzwonić na telefon i nikt nie podnosi nawet ty mówisz, że telefon jest w ciągu 24 godzin. Japonia wysłała im e-maile, tak jak oni mówili, jak dotąd wydają się legit, mam nadzieję, że nie są oszustwem, Zamierzam wysłać e-mail o telefonie dzisiaj. Prawdopodobnie najlepszą rzeczą do tej pory jest wykonanie jej w mikroskopach. Chociaż podczas próby wyjścia z handlu otrzymałem komunikat o błędzie Trade Paremeters lub coś podobnego, ale ostatecznie wydostałem i nie miałem żadnego problemu od tego czasu. Zamierzam przetestować dzisiaj wypłatę. Jeśli ktokolwiek z nich skorzysta, proszę zostawić recenzję, nie handlowałem wystarczająco długo, aby im zaufać, ale na razie tak dobrze. Japonia proszę zostawić aktualizację, co oni powiedzieli, kiedy wyślesz je Odpowiedzą przez Tom Aldridge przedłożoną 19 sierpnia 2018: Dział obsługi klienta zawsze upewniał się, że wszystkie pytania są udzielane przez e-mail lub czat. I oczywiście, jeśli zadzwonisz z telefonu na numer czatu ICQ, nie otrzymasz żadnej odpowiedzi :) A po drugie, przeczytaj uważnie oficjalną stronę następnym razem, wyraźnie zaznaczono, że firma nie zapewnia pomocy technicznej przez telefon. Uwaga: Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty wynikające ze strategii handlowej. Rodzaje rachunków: Zabezpieczenia Stawki procentowe na noc (swap) Trailing stop Zamówienia oczekujące Handel jednym kliknięciem Handel mobilny Handel automatyczny Minimalny rozmiar rachunku 5 Minimalny rozmiar pozycji 0,01 lot Typ spreadu Zmienna Typowy spread na EURUSD, pipsy 2 Minimalny spread na EURUSD, pipsy 0,1 Prowizja (w jedną stronę) za 1 akcję. lot 0,30 Scalping Allowed Expert Advisors Dozwolone instrumenty inwestycyjne Forex 1: 500 Złoto srebra 1: 500 CFD 1: 500 Oil 1: 500 Zapasy 1: 500 Indeksy 1: 500 cyfr po kropce 4 lub 5 Poziom wezwania do marży 15 Poziom stop-out 15 Liczba par walutowych (w tym egzotycznych) 60 (10) Hedging Trailing stop Zamówienia oczekujące Handel jednym kliknięciem Handel mobilny Zautomatyzowane transakcje Minimalny rozmiar rachunku 1 Minimalny rozmiar pozycji 0,01 lot Typ spreadu Zmienny Typowy spread na EURUSD, pipsy 0,7 Minimalny spread na EURUSD, pipsy 0.1 Scalping Allowed Expert Advisors Dozwolone instrumenty inwestycyjne Forex 1: 500 Złoto srebrne 1: 500 CFD 1: 500 Oil 1: 500 Zapasy 1: 500 Indeksy 1: 500 Cyfr po kropce 4 lub 5 Poziom wezwania marża 15 Stopień wyłączenia 15 Liczba pary walutowe (w tym egzotyczne) 60 (10) Przedstawiono 24 recenzje Profiforex. Wszystkie opinie są jedynie opiniami ich autorów, co niekoniecznie jest oparte na rzeczywistych faktach. BLADY. bn. Konto handlowe 1XXXX4 wtorek, 29 listopada 2018 r. PROSZĘ, nie daj się ponieść żadnym promocjom, takim jak premia czy wysoka oferta dźwigni od tej firmy, to oszustwo, które sprawi, że twój handel straci w krótkim czasie. poślizg cen, handel idzie w złym kierunku spowoduje, że twój handel nie będzie właściwy. Łatwo było korzystać z wersji demonstracyjnej, ale konto na żywo MOŻESZ stracić w krótkim czasie. Używają specjalnego bota, aby klient stracił. Zaufaj mi, będziesz żałować za korzystanie z usługi, jeśli nie, spróbuj, a przekonasz się, jak Cię zgrywają Shubo. Bangladesz. Konto handlowe 3XXXX7 czwartek, 25 lutego 2018 r. Pracuję na rynku pieniężnym poprzez brokera Admiral Markets ponad 3 lata. Jestem bardzo zadowolony z usług. W zeszłym roku wycofałem około 40 000 i nigdy nie miałem z nimi problemu. Świetna obsługa, amaizing Team Support Jony14. Pakistan. Konto handlowe 2XXXX0 wtorek, 1 grudnia 2018 r. Chcę powiedzieć wszystkim światowym handlarzom forex, że ten broker jest wielkim oszustwem, ponieważ kiedy wygrywasz, pojawia się jego rzeczywistość. W tym roku 2018 dołączam do profi forex i zarabiam na zysku bez problemu, ale kiedy saldo mojego konta wzrośnie o jeden dzień, zróbcie poślizg z bardzo dużą luką. cena rynkowa wynosi 1.6416, a ja sprzedaję, ale moja cena otwarcia wynosi 1.6405. Oznacza to, że otrzymuję 11 pipsów. to jest ogromna luka, a ostatnio wycofałem wszystkie saldo i uciekłem od tego brokera, a teraz znajduję kolejnego dobrego brokera. T. Stany Zjednoczone. Środa, 31 grudnia 2017 r. Uwaga: Edytuję moją recenzję, ponieważ profiforex rozwiązał problem wycofania. Ich wypłata paypal działa tylko wtedy, gdy użyłeś paypal do depozytu, jednak nie jest on wyłączony na stronie, więc jeśli spróbujesz wypłacić z paypal, skończy się marnowanie czasu na czekanie, aż dział finansowy powie ci, że nie możesz. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​są prostym brokerem z szybką realizacją i przyzwoitym poziomem stop-out, który umożliwia amerykańskim brokerom. Jednakże zablokowali moje konto przed handlem kontraktami CFD bez szczególnego powodu, poza tym, że moje konto było przedmiotem dochodzenia (przypuszczam, że moje zyski były wyjątkowo duże, gdy korzystałem z ręcznego handlu z MT4). Około 3 tygodnie później, po początkowym wypróbowaniu, moje wycofanie zostało przetworzone (przez niedziałającą opcję paypal, która zmarnowała kilka dni mojego czasu), pieniądze w końcu trafiają na moje konto bankowe. Dział finansowy był pomocny w tym, że starali się przyspieszyć moje wycofanie, ale ich wysiłki poszły na marne, ponieważ w ostatecznym rozrachunku wcale mi to nie poszło szybciej. T. Stany Zjednoczone. Niedziela, 21 grudnia 2017 Tak więc otworzyłem konto z profiforex na podstawie rekomendacji przyjaciela. Wszystko idzie dobrze, wpłacam 50 i osiągam zysk. Próbuję wypłacić 1000 przez paypal i przez kilka dni nic się nie dzieje. Wysyłam e-mail do ich działu finansowego (ponieważ nieudolna obsługa klienta nie mogła im pomóc) i po odczekaniu kolejnego dnia na odpowiedź, o której mówią, że wypłata z systemu PayPal nie jest dostępna, proszę użyć innej metody. OH COOL, TAK PO PROSTU ZOSTAŁA ZNISZCZONA 4 DNI, SPRÓBUJĄCA WYCOFANIA Z PAYPAL, PONIEWAŻ CIEBIE COULDNT WYŁĄCZ OPCJĘ LUB WSKAZUJ, ŻE NIE DZIAŁA NA TWOJEJ STRONIE. Ok, grzywna wycofa się z mojej karty kredytowej, powinno to zająć tylko niecałe 24 godziny, właściwie NIEPRAWIDŁOWO. 5 dni później wciąż czekam na wycofanie się z mojej karty kredytowej i nadal czekam na odpowiedź od działu finansowego na ten temat. Jest to absolutnie niedopuszczalne. ALE CZEKAJ WIĘCEJ. Teraz, gdy próbuję wejść w handel na MT4, otrzymuję błąd z cytatów. Więc teraz nie tylko NIE mogę wypłacić pieniędzy, które wpadłem w pułapkę na wymianę - nie mogę też z tym handlować. Jaki jest tego powód, dla którego nie mam absolutnie żadnego pojęcia. Może po prostu jestem zbyt dochodowy, dosłownie weszłam do każdego handlu ręcznie i nie używałam żadnych botów. Nie próbowałem też robić żadnych skalpowań. Dosłownie nie ma powodu, bym musiał tak długo czekać, zanim dostanę pieniądze przed świętami. To niedorzeczne, ponieważ NIE złamałem ich TOSa, a nawet zweryfikowałem swoje konto, gdy ja też nie miałem. Jestem absolutnie prześladowany za złe działanie. Nawet jeśli nadal otrzymam wypłatę, jest to całkowicie nie do zaakceptowania i uniknę użycia tego brokera, tak jak zaraza. ED Salas. Stany Zjednoczone. Konto handlowe 7XXX4 sobota, 29 marca 2017 r. Korzystam z ProfiForex od momentu, kiedy zaczęły się kilka lat temu. Nigdy nie wpadł na problemy. Spready są napięte, nawet tuż przed, w trakcie, po ważnych wiadomościach. Dział finansowy jest bardzo pomocny. Trzymaj się z dala od brokerów z siedzibą w USA, Josha Brada. Londyn. Konto handlowe 1XXXX4 Środa, 29 stycznia 2017 r. Obecnie prowadzę handel za pośrednictwem platformy internetowej Profiforex, wykorzystując na razie akcję cenową jako moją prostą metodę transakcyjną. Tymczasem z tego brokera nie mam nic przeciwko. Myślałem, że będę miał problemy, gdy nadejdzie czas, aby wycofać swoje zyski. Cieszę się, że istnieją bardzo dobrzy brokerzy offshore, likt profiforex. Jim Yin. Tokio. Konto handlowe 3XXX7 wtorek, 1 października 2017 r. Spready są tutaj niskie, szczególnie EURUSD, który jest moim ulubionym spreadem. Mają także miłą obsługę klienta, która jest zawsze gotowa do pomocy. System wypłat również jest dobry. Wyprowadziłem mój zysk 5 razy teraz bez opóźnień. Ogólnie rzecz biorąc, ten broker jest bardzo wydajny. Shickslover. Shenyang, Chiny. Poniedziałek, 29 lipca 2017 Ten broker jest dobry. Dostałem rekomendację od przyjaciela i zarejestrowałem konto kilka tygodni temu. Jestem zaskoczony, że oferują bardzo dobrą spread i platformę mt4. Jestem nowym handlowcem, ale wiem, kiedy platforma jest dobra dla handlu. Zrobiłem kilka zysków i ostatnio wycofałem połowę z nich. Chciałem tylko powiedzieć, jak bardzo jestem zadowolony z tego brokera i chcę, aby kontynuowali dobrą pracę. Shawn Jim. Chiny. Konto handlowe 7XXX0 wtorek, 25 czerwca 2017 Z własnego doświadczenia wynika, że ​​profiforex ma przyjemną platformę transakcyjną i oferuje bardzo dobre warunki handlowe. Zacząłem od umiarkowanego depozytu w wysokości 1000 i zaczynam codziennie zarabiać. Nie ma problemów, jeśli chodzi o wypłatę zysków. Moje zamówienia są realizowane bardzo szybko i nie ma żadnych rekwotowań. To jest mój Piąty Miesiąc, mam nadzieję, że będą kontynuować swoje usługi wysokiej jakości. ProfiforexIsScam. Wielka Brytania. Konto handlowe 1XXXX0 sobota, 22 czerwca 2017 r. Chcę uświadomić wszystkim, że ProfiForex jest złodziejem i wielkim oszustwem. Za każdym razem, gdy będziesz opłacalny i poprosisz o wypłatę, przejdą wszystkie twoje transakcje i dostosują ceny wejścia i wyjścia. Zmień zwycięzców w przegranych, a skończysz z ujemnym saldem. Będą używać wymówek, że wystąpił błąd w wykonaniu i zaktualizować swoje wpisy do cen na swoją korzyść. Zdarzyło mi się to po raz pierwszy w styczniu 2017 r. I ponownie w lipcu 2017 r. Po raz pierwszy zgodzili się złożyć mój początkowy depozyt (100) z powrotem, mój rozmiar konta wyniósł ponad 100 tys. Nie korzystałem z żadnego systemu oszustwa, używałem skalpera o nazwie XMT, który tylko entersexits z oczekującymi zamówieniami. Za drugim razem używałem systemu skalpowania. Nie ma nic w ich warunkach dotyczących skalpowania. TYLKO na swoich 4-cyfrowych cytatach nie wolno ci się skalpować. Zawsze używałem 5 cyfr. Za drugim razem po prostu ignorują jakąkolwiek komunikację. Moje konto miało zysk w wysokości 17 tys. I skorygowały wszystkie transakcje pozostawiając moje konto na ujemnym saldzie 11 000 po tym, jak poprosiłem o wypłatę. Oto myfxbook dla wszystkich: Rafael. Espaa. Konto handlowe 1XXXX5 Sobota, 15 czerwca 2017 Ten pośrednik jest oszustwem, po miesiącu handlującym i wygrywającym z nimi, kiedy próbowałem wycofać zyski, zmieniali wszystkie moje transakcje, ukradli wszystkie zyski i wszystkie pieniądze, które tam wpłaciłem . To są bzdury, które mi przysłali: Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ nasze oprogramowanie podczas analizy Twojego konta 158105 wykryło transakcje zawierane na nierynkowych ofertach. Twój system transakcyjny opiera się na niedoskonałości mechanizmu Instant Execution. Przypomnijmy, że na prawdziwym rynku Forex istnieje wykonanie rynku i zgodnie z naszą umową z klientem zastrzegamy sobie prawo do przepisania twoich umów zgodnie z kwotowaniami, które faktycznie istniały na rynku w tym czasie. Zgodnie z naszą umową z klientem umowy są przepisywane zgodnie z notowaniami ticketów Dukascopy (Swiss Forex Bank). Możesz znaleźć wykresy dla każdej transakcji poniżej. Zwróć uwagę, że możesz pobrać notki kleszczowe Dukascopy ze swojej strony internetowej dukascopy i sprawdzić wszystko sam. Sędzia Manton. Texas, Houston. Konto handlowe 3XXXX2 Czwartek, 23 maja 2017 Profiforex jest zaskakująco fajny. Nigdy nie spodziewałem się, że ich usługi będą tak wspaniałe. Każda rzecz jest prosta i bez zbytniego komplikowania. Zawsze honorują opcje SL i TP z bardzo szybką realizacją. Mam nadzieję, że będą kontynuować tak niesamowite usługi. Jennifer J. United States. Wtorek, 30 kwietnia 2017 r. Mam tylko kilka słów na opisanie tego brokera. Obecnie cieszę się z moich transakcji z powodu ich szybkości realizacji. Płacę tylko 0,3 pipsa jako prowizję od wymiany handlowej. Poza tym nigdy nie miałem problemów z wypłacaniem moich pieniędzy. Dlatego poleciłbym tego brokera każdemu. Merry Andrews. Nigeria. Poniedziałek, 15 kwietnia 2017 r. Chcę tylko okazać moje uznanie. Profiforex jest obecnie moim najlepszym brokerem ze względu na dobrą sytuację handlową. Oprócz spready, które są korzystne, ich wykonanie i szybkość wycofania są godne pochwały. Kiedy chciałem wypłacić moje pieniądze po raz pierwszy, powiedziano mi, żebym przesłał jakiś dokument. Zrobiłem to i moje pieniądze zostały wysłane do mnie w ciągu 24 godzin. To jest świetne i chcę podziękować profiforex. Prześlij swoją opinię Aby przesłać własną recenzję Brokera Forex dla Profiforex wypełnij poniższy formularz. Twoja opinia zostanie sprawdzona przez moderatora i opublikowana na tej stronie. Przesyłając przegląd brokera Forex do firmy EarnForex, potwierdzasz, że przyznajesz nam prawa do publikowania i zmiany tej opinii bez ponoszenia kosztów i bez gwarancji. Upewnij się, że podajesz prawidłowy adres e-mail. Na ten e-mail zostanie wysłany link potwierdzający. Opinie wysłane z jednorazowego adresu e-mail (np. Exampleplator) nie będą publikowane. Proszę podać zwykły adres e-mail, który może być używany do kontaktu z Tobą. Staraj się unikać wulgarności i obelgi w tekście Twojego przeglądu, lub zostanie on odrzucony od publikacji.

No comments:

Post a Comment